Drömhelg

, Kl. 12:59 |

Hej från sjukstugan.
Efter helgens underbara bravader har min kropp sagt ifrån. Inne på fjärde dagen utan mat, vilket inte är så bra. Hela halsen är svullen, jag är blek och ser allmänt sjuk ut.

Men back to the weekend, fredagen började med ett tidigt besök på Karolinska för lite hörseltester, skicka iväg ett sms till min saknade Sophia som hade håltimme. Spendera någon timme med henne och hennes kompisar på blackan då de smuggla in mig i skolan (<3) Sophia sluta och vi drog hemåt, mot kvällen lämna jag Sophia för en "dejt" lol iaf något i det slaget. 

Lördagen<3
O fyfan va kul vi hade, underbart. Va på fest hos min underbara vän Tess mitt ute i skogen. Med temat Woodstock, har några bra minnen där ifrån nu.

Söndagen är för pin för att ens nämna i detta inlägg.

Puss babes




Kom ihåg mig?