Zante

, Kl. 18:41 |
Några av dem få bilderna från vår resa till zakynthos.

Tänker inleda med att säga att jag hade en fantastisk vecka med mina tjejor. Vi fick lära känna massa nytt folk och allt var verkligen underbart. Dessutom tror jag inte tjejorna bangar på en resa dit nästa sommar. (Jag är taggad till tusen på en resa tillbaka till xakynthos iaf!!) Veckan starta med att vi landa ganska sent, käkade världens äckligaste middag (kan aldrig mer äta pizza) utgången var verkligen bäst. Fyfan va vi mådde. 
Dock betog veckan inte endast av fest, utan trevliga dagar på stranden med göteborgare och massa andra svenskar. Vi tog även en tur ut till smugglers bay, otroligt vackert. Dock väldigt mycket människor. Även om vi bara var där en vecka hann vi göra massor. 

Kan egentligen inte beskriva hur bra vi haft det!! 












Kom ihåg mig?