Jag har blivit störtkär och är numera tillbaka igen.

, Kl. 11:07 |

Hallå, undra hur många gånger jag har skrivit att jag är tillbaka till bloggen. Men denna gång är det på riktigt.
Jag hade lovat min kära kusin att börja blogga igen när jag köpt en riktig kamera till mig själv. Så gissa vad jag har gjort? Jag har köpt mig en Canon eos M och jag är helt jävla störtkär i den. 

Kan väll börja med att berätta om min gårdag. Klockan 10 gick jag upp duscha o fixa mig, drack kaffe o vänta på morsan. Som sedan skjutsa mig till station så jag kunde ta pendeln in till Stockholm. Hade en lång inköpslista till zakynthos (tagga!!) att handla in. Fast de gick inte så bra med den listan. Handla massor av fina saker som jag kan visa er i morgon. När jag satt på tåget hem fick jag ett sms av Emilia som undra om vi skulle käka, jag tacka ja. Så när jag kom hem lämna jag alla mina saker o åkte igen. 
Med fulla magar drog vi oss mot sjudar för att bada där vi träffa några gemensamma vänner. Vattnet va ovanligt varmt och kvällen vart jättetrevlig. 
Kvällen avslutades med att jag kollade bussen åt fel håll och vi fick gå in till Sigtuna stad där vi blev upplockade av Emilias föräldrar.

Nu får inte inlägget bli för långt så stannar här, puss o kram. 





Kom ihåg mig?